Порядок звернення споживачів (користувачів) щодо захисту права на безпечність продукції


Відповідно до статті 7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» споживачі (користувачі) мають право звертатися до органів державного ринкового нагляду за захистом порушеного права на безпечність продукції.

Звернення повинні бути оформленні відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Вимоги до звернення:

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання;
  • зауваження;
  • пропозиції;
  • заяви чи скарги;
  • прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Поштова та електронна адреси, за якими можуть подаватися звернення споживачів (користувачів) до Головного управління Держпраці у Херсонській області:

начальник Головного управління

Держпраці у Херсонській області

Берлим Віталій Володимирович

73000, м. Херсон, вул. Горького, 8

тел. (0552) 49-30-18   Email: 21ks@dsp.gov.ua

начальник відділу експертної роботи, ринкового

нагляду та надання адміністративних послуг

Кравченко Петро Геннадійович

тел. (0552) 49-23-86   E-mail: 21ks@dsp.gov.ua

Print Friendly and PDF

Останні новини