ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян у 2 кварталі 2021 року


ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Головного управління Держпраці у Херсонській області у 2 кварталі 2021 року

У 2-му кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці надійшло  278 звернень громадян,

з них: 22 звернення – колективні. Із загальної кількості звернень:

  • 70 надійшло від громадян поштою (25 % від загальної їх кількості);
  • 45 (16 %), які надійшли під час особистого прийому громадян;
  • 42 (15 %), звернень, що надійшли через органи влади;
  • 121 (44 %) – від Державної установи „Урядовий контактний центр” та Держпраці України.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 06.07.2021 року структурними підрозділами Головного управління  Держпраці у Херсонській області розглянуто, вирішено позитивно надано відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 205 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 4 звернення, звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» — 16, на розгляді залишаються 53 звернення (термін надання відповіді не настав).

Print Friendly and PDF

Останні новини