Найбільше херсонців цікавлять питання щодо застосування законодавства про працю

07 квітня 2020

З метою запобігання поширенню на території Херсонської області коронавірусу «COVID-19» фахівцями Головного управління Держпраці у Херсонській області дистанційно ведеться інформаційно – роз’яснювальна робота.

Так, за допомогою електронного та телефонного засобів зв’язку, а також соціальної мережі «Facebook» посадовими особами надано 103 інформаційних роз’яснень та консультацій:

  • з питань щодо застосування законодавства про працю – 53 звернення;
  • з питань стосовно застосування законодавства про гігієну праці –35 звернень;
  • з питань надання адміністративних послуг – 12 звернень;
  • з питань охорони праці – 3 звернення.

Зокрема, мешканку м. Херсон зацікавило питання щодо відрахування із заробітної плати: «На підставі яких документів може здійснюватись відрахування із заробітної плати?». Заступник начальника управління – начальник відділуз питань додержання законодавства застрахованих осіб, працевлаштування інвалідів, з питань дитячої праці та інших нормативно-правових актів Управління з питань праці Вероніка Гезь надала детальне роз’яснення:

«Конкретними документами, на підставі яких здійснюється відрахування із заробітної плати, можуть бути: наказ (розпорядження) роботодавця (у разі покриття заборгованості працівника підприємству, на якому він працює); будь-які виконавчі документи — наприклад, виконавчі листи, що видаються судами, ухвали та постанови судів у цивільних, господарських, адміністративних та кримінальних справах, виконавчі написи нотаріусів; письмове доручення працівника роботодавцю на перерахування частини свого заробітку на користь суб’єкта підприємницької діяльності, що продав працівникові товар у кредит».