ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Головного управління Держпраці у Херсонській області у 4 кварталі 2021 року

12 січня 2022

У 4-му кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці надійшло                  251 звернень громадян, з них: 6 звернень – колективні.

Із загальної кількості звернень:

  • 66 надійшло від громадян поштою (26 % від загальної їх кількості);
  • 33 (13%), які надійшли під час особистого прийому громадян;
  • 62 (25%), звернень, що надійшли через органи влади;
  • 90 (36%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр” та Держпраці України;

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 12.01.2022 року структурними підрозділами Головного управління  Держпраці у Херсонській області розглянуто, вирішено позитивно надано відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 215 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 2 звернення, звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті  Закону України «Про звернення громадян» – 18, на розгляді залишаються 16 звернень (термін надання відповіді не настав).